13 juni meldde ik het probleem met de vastzittende schootlier bij de fabrikant. Per ommegaande kreeg ik op mijn verzoek een handleiding en een duidelijke tekening. Toen daags er na bleek dat het tandwiel gebroken was kwam het eerste Manana: we hebben voorraad en sturen het gelijk op naar Vlieland. Vervolgens bleek de voorraad een computerfout maar kon het wiel snel gemaakt worden voor me, toen was de machine kapot maar een nieuw onderdeel was besteld. Daarna was de zending kwijt bij DHL. Vervolgens Is er iedere keer weer iets anders. Maar 1 ding blijft hetzelfde: morgen gaat het op de post. Gisteren zou met twee uur terug worden gebeld. Niets. Vandaag ja maar het komt er nu echt aan. Geef morgen maar door waar ik het naar toe kan sturen…. Morgen. Wat een heerlijk en hoopvol woord. Maar steeds een dag buiten je bereik. Zucht.
Ook morgen komt een nieuwe acculader/regelaar. Van een andere leverancier.
Oh ja, grinnik, morgen zal ik weer een nieuwe blog schrijven…..